Arkadaşlar! Devrimimiz Türkiye'nin yüzyıllar için mutluluğunu üstlenmiştir. Bize düşen onu kavrayarak ve takdir ederek çalışmaktır. M.Kemal Atatürk

Ziyaretçi Defterimize Siz de mesaj bırakmak isterseniz lütfen tıklayınız

Görüş, düşünce ve önerileriniz bizler için çok değerli. Tüm paylaşımlarınız için teşekkürler


# Pınar Alço - Öğretmen


Çalışan ebeveynler için çocuğun bir okula gitmesi zorunlu. Ne hoş ki bu "zorunluluk" hali sizinle keyife dönüştü. Kızım okulunda eğleniyor, farklı metodlar ile oynayarak öğreniyor ve bu bizi çok mutlu ediyor. Emekleriniz için, gösterdiğiniz her türlü ilgi ve alakanız için larca teşekkür...
( 3/3/2016 10:48:05 PM )


# Yağmur Ünal - çocuk Gelişimi bölümü öğrencisi


Odevim icin gittim cok begendim harika bir yer :)
( 11/25/2015 10:17:29 PM )


# Me kahraman - Ev hanımı


Harika bir yıl su gösterisi izledik emeğinize yüreğinize sağlık hepinize çok teşekkür ederiz doğru adreste olduğumuz için çok mutluyum.
( 6/16/2015 11:50:33 AM )


# Zeliha Kartal - Anaokulu öğretmeni


Anlayışlı hoşgörülü idealist bir kurum müdürü ve perseli olan eğitimin ön pla olduğu sevecen samimi bir atmosfere sahip bu anlamda kendimizi şanslı hissediyorum.Birkez bile "acaba"olmadı aklımda bunun için nde ayrıca Teşekkürler özellikle Canan öğretmeni me ssuz teşekkürler oğlum da ben de sizi çok seviyoruz128149;128149;
( 6/15/2015 12:05:55 AM )


# Me kahraman - Ev hanımı


Keyifli bir gündü herşey için çok teşekkür ederiz. Ellerinize sağlık
( 6/13/2015 10:47:04 PM )